My New Funky Wallet!!!


I have a small secret to share with you... I am crazy about wallets. And when I say crazy, I mean I just want my wallet to have to many cases. Yes I know, I am not the only one, but just try to imagine what I have in these cases... not just the usual... you know money, cards and photographs!

Έχω ένα μικρό μυστικό να μοιραστώ μαζι σας... είμαι τρελή με τα πορτοφόλια. Και όταν λέω τρελή, εννοώ θέλω πορτοφόλια με πολλές, πάρα πολλές θήκες. Ναι ξερω, δεν είμαι η μονη, αλλά προσπαθείστε να φανταστείτε τι έχω μέσα σε αυτες τις θήκες... και όχι φυσικά μόνο τα συνηθισμένα... ξέρετε χρήματα , κάρτες και φωτογραφίες!



When I give my wallet to my hubby to get money and pay...he becomes mad in less than 5secs! Actually this is a World record! He cannot find the money and he opens every single case to check...and guess...he finds really weird things. I have a birthday card from my mother, a wishing card for my graduation from my grandmother, the wrapper from a chocolate that my best friend gave me in a very difficult time of my life, the first love letter from my hubby, my father's expired cash card and the card from the university! Hmm... are there more? Actually I cannot remember! But as you may understand I consider myself as a romantic girl full of memories! And theses memories I carry the whole time! So...no imagine how my wallet is! 

Όταν καμιά φορά ο καλός μου προσπαθεί να βρει χρήματα στο πορτοφόλι μου για να πληρώσει κάτι, εκνευριζεται σε λιγότερο από 5 δευτερα! Βασικά νομίζω είναι Παγκόσμιο Ρεκορ αυτο! Δεν μπορεί να βρει τα χρήματα και ανοίγει κάθε θήκη για να δει τι εχει και φυσικά βρίσκει περιεργα πραγματακια. Έχω μία κάρτα γενεθλίων από τη μητέρα μου, μία ευχετήρια κάρτα για την αποοίτητση μου από τη γιαγιά μου, το περιτύλιγμα μίας σοκολάτας που μου εφερε η κολλητη μου σε μία δύσκολη φάση της ζωης μου, το πρώτο ραβασάκι του καλου μου, την ληγμένη κάρτα για το ΑΤΜ του μπαμπα μου και την κάρτα του πανεπιστημίου! Χμμ... έχω άλλα; Βασικα δε θυμάμαι! Αλλά όπως καταλαβαίνετε είμαι μία ρομαντική και κολλημένη με τις αναμνήσεις κοπέλα! Και φυσικά τις αναμνήσεις αυτές, τις κουβαλάω πάντα μαζι μου! Οπότε μπορείτε να φανταστείτε πως ειναι το πορτοφόλι μου...


That's why I have decided to change my wallet to a bigger one. This was a hard decision since I only own one wallet (even thought I have to many bags...) and I usually keep it until it becomes really old! And every time I am highly charged until I change it. Stupid, ha? Anyway, I am really glad with my new one and I wanted to share it with you! And I got it from Dresslink full of colors and funky!!!! 

Γι αυτό και αποφάσισα να αλλάξω το παλιό μου πορτοφόλι με ένα μεγαλύτερο. Δύσκολη απόφαση έχω να ομολογήσω μια και πάντα έχω ένα μονο πορτοφόλι ( σε αντίθεση με την λατρεια μου στις τσαντες που εχω κάμποσες...) και το κραταω μέχρι να παλιώσει πάρα πολύ. Και κάθε φορά που πρέπει να το αλάξω, είμαι συναισθηματικά φορτισμένη! Χαζό έτσι; Όπως και να έχει είμαι πολλή ευχαριστημένη με τη νέα μου επιλογή και ήθελα να σας τη δειξω! Και το πήρα παό το Dresslink με έντονα χρώματα και πολύ funky!



And since I feel really girly this period, I can combine it with more pink accessories form my button jewelry collection and of course pink cosmetics (ok the candies were just for the decor... I have already eat them!).  Pink for the win!!!!!

Και μια και νοιώθω πολύ κοριτσίστικα αυτη την περίοδο, μπορώ να το συνδυάσω και με άλλα ροζ αξεσουαρ, όπως τα κουμπο κοσμηματακια μου και ροζ καλλυντικα (οι καραμελίτσες είναι για διακόσμηση μια και φαγώθηκαν ήδη...). Φουλ στο ροζ δηλαδη!


What is your little secret about your wallet????



mats mouts

post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin