Καλό μήνα κούκλες! Επιτέλους το Καλοκαίρι είναι εδώ… άντε να ανέβει και η διάθεση! Τέλειωσε και η βάπτιση, οπότε προσπαθώ να μπω σε ρυθμούς κανονικούς πάλι. Η σημερινή ανάρτηση θα είναι στα ελληνικά και χωρίς εικόνες, γιατί πολύ απλά έχω σκοπό να γκρινιάξω. Όσες δε θέλετε απλά μην το διαβάσετε!


Δε θεωρώ τον εαυτό μου κολλημένη με τη θρησκεία , αλλά σίγουρα πιστεύω. Είμαι βέβαια πιο αντιδραστικό στοιχείο, οπότε το Πίστευε και μη Ερεύνα, δεν βρίσκει εφαρμογή σε εμένα. Όταν αποκτήσαμε τον μικρό, αποφασίσαμε από κοινού να τον βαφτίσουμε Χριστιανό γιατί σίγουρα είναι και μια μικρή γιορτή για τον μπέμπη. Βέβαια τώρα αν με ρωτούσατε θα σας έλεγα ότι το μετάνιωσα πάρα πολύ! Και όλα αυτά γιατί πολύ απλά ο πάτερ που ανέλαβε τη βάπτιση ήταν επιεικώς απαράδεκτος.

Είχα που λέτε η αφελής την εντύπωση ότι η βάπτιση είναι μυστήριο και ότι οι ιερωμένοι την «εκτελούν» με πλήρη συνείδηση και ευχαρίστηση. Βέβαια σίγουρα δεν είναι όλοι οι ιερωμένοι το ίδιο και φυσικά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Μάλλον ήμασταν ατυχείς να πέσουμε στην εξαίρεση αυτή, καθότι ο πάτερ ζήτησε πολύ περισσότερα χρήματα από αυτά που μπορούσε να διαθέσει η νονά και απαίτησε από εμένα και τον άνδρα μου να συμπληρώσουμε το ποσό. Φυσικά αρνηθήκαμε να δώσουμε όσα ζητούσε και το αποτέλεσμα ήταν μάλλον να αποκτήσει νεύρα. Και εκεί αρχίζει το σόου!

Τα βάζω και με τον εαυτό μου που του επέτρεψα να συμπεριφερθεί στο μικρό με αυτό τον τρόπο, αφού όταν πήγε να τον βάλει στην κολυμπήθρα ο μικρός προέβαλλε αντίσταση, με αποτέλεσμα ο πάτερ να αλλάξει λαβή και να αρχίσει να τον πιέζει από τους ώμους… ξέρετε πατητή ένα πράγμα. Ο μικρός τρόμαξε, κοκκίνισε και έσκασε στο κλάμα. Και συνεχίζει το ίδιο ακριβώς και στη δεύτερη φορά που προσπάθησε να τον βάλει στην κολυμπήθρα, μόνο που αυτή τη φορά επειδή ο μικρός έβαλε περισσότερη αντίσταση με τα πόδια του, ο πάτερ τον έσπρωξε κρατώντας του το κεφάλι. Δεν ξέρω γιατί κρατήθηκα, ενώ πήγα δίπλα για να τον πάρω. Ντράπηκα μην κάνω σκηνή; Όπως και να έχει πλέον το μετανιώνω που αντέδρασα έτσι.

Και φυσικά ο μικρός με καμία προσπάθεια μου δεν μπορούσε να ηρεμίσει, με αποτέλεσμα να καθυστερήσω να τον ντύσω και οι επιπλήξεις από τον πάτερ να συνεχίζονται. Και επειδή μάλλον πέρασε η ώρα που είχαμε στη διάθεση μας, καταργήσαμε το προσκύνημα στις εικόνες και φυσικά να βάλει τον μικρό μέσα στο ιερό. Όταν λοιπόν τον ρώτησα γιατί δεν το έκανε, απλά μου υπέδειξε ότι είναι δουλειά του και να μη σχολιάζω!

Μας χάλασε όλη τη διάθεση. Ο μικρός έκλαιγε συνέχεια και ήθελε μόνο αγκαλιά. Δεν ξέρω αν λόγο της θέσης του έχει το δικαίωμα να συμπεριφέρεται με αυτό τον τρόπο, αλλά ο ιερωμένος αυτός υποτίθεται είναι ο λόγος του Κυρίου επί γης. Αλήθεια λοιπόν, ο Κύριος λέει ότι αν ένα παιδάκι 16μηνων κλαίει και προβάλει αντίσταση στην κολυμπήθρα γιατί απλά φοβάται, ότι πρέπει να τον σπρώχνεις με τη βία; Ή μήπως ότι η βάπτιση έχει συγκεκριμένο κοστολόγιο; Ή μήπως ότι είναι υπεύθυνος να κρίνει "μηδαμινό" όπως είπε το ποσό που πρόσφερε η νονά; Εγώ ξέρω ότι είναι Ότι προαιρείσθε… αλλά μάλλον κάνω λάθος.

Δεν έχω σκοπό να το αφήσω να περάσει έτσι το όλο θεμα…θα μου πείτε εκ των υστέρων… όπως και να έχει θα δω αν μπορώ να κάνω τίποτα. Γιατί το Σάββατο ήταν το δικό μου παιδί, τις επόμενες ημέρες θα είναι κάποιο άλλο. Και φυσικά δεν ανέχομαι και δεν επιτρέπω σε κανένα όχι μόνο να πειράξει την οικογένεια μου με οποιοδήποτε τρόπο , αλλά να μας προσβάλει και για τα οικονομικά. Κανείς δε γνωρίζει τι περνά ο άλλος μέσα στο σπίτι του και κανείς δεν έχει το δικαίωμα να κρίνει ειδικά στις εποχές που ζούμε.

Συγγνώμη κούκλες, είχα την εντύπωση ότι θα ήταν ευχάριστη η πρώτη ανάρτηση για τη βάπτιση, αλλά δε μπόρεσα να συγκρατηθώ. Σας υπόσχομαι όμως ότι θα σας δείξω τι κάναμε τελικά με τη βοήθεια πολύ καλών μου φίλων και να χαρείτε μαζί μου!


Καλό απογευμα!

post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin