Spring Lovers Game!!!!

Καλημερα!!!!

καιρο ειχα να γραψω στα Ελληνικα ποστακι, οποτε θα το διασκεδασω!!! Βεβαια μην περιμενετε κ τονους... γραφω με τοn μπεμπη αγκαλια! Λατρευω την Ανοιξη και αγαπω τη Βασω απο το i-messy που μου εκανε πασα το παιχνιδι...και φυσικα δε μπορω να της κακισω μια κ ειναι στην αγονη γραμμη, μανα με ενα γλυκο τερατακι σαν κ το δικο μου!!!! 

Φυσικα εκτος απο τη Βασω με τιμησε με χωσιμο και μια νεα αγαπημενη φιλη απο την συπρωτευουσα που ομως δεν εχει στειλει ακομα κανενα λαχταριστο τριγωνακι με κρεμα...μονο βαλιτσες φτιαχνει...την Αλεκα φυσικα απο το AlekaCraftaholic!!!







Ας ξεκινησουμε λοιπον....




Οι κανόνες του ανοιξιάτικου παιχνιδιού είναι οι ακόλουθοι:
1. Αναφέρουμε το άτομο που μας έκανε tag.
2. Απαντάμε στις ερωτήσεις και γράφουμε 3 επιπλέον δικές μας ερωτήσεις σχετικές με την άνοιξη.
3. Κάνουμε tag 10 κοπέλες ή όσες θέλουμε.

4. Τις ενημερώνουμε σχετικά.




1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου σχέδιο στα νύχια για την άνοιξη;
Μονοχρωμο σε pastel χρωματακια!

2. Ποιο χρώμα κραγιόν θεωρείς must για την άνοιξη;
Βασικα οχι κραγιον όσο lip-gloss...μου αρεσει το λιτο και διακριτικο!

3. Ποιο χρώμα γενικά σε "εμπνέει" για την άνοιξη;
Πολλα!!! λατρευω τα χρωματα την Ανοιξη οποτε μερικα απο αυτα ειναι λαχανι, φουξια, βιολετι, κοραλι!

4. Αγαπημένο outfit για την άνοιξη;
Τζηνακι, λευκα αθλητικα παπουτσακια, λευκο μπλουζακι κ τυρκουαζ κοσμηματακια! Αγαπω!

5. Αγαπημένο ανοιξιάτικο αξεσουάρ;
Η τσαντα μου... ή μηπως να πω τσαντες? εχω ολιγον τι μουρλα με το θεμα...

6. Αγαπημένο ανοιξιάτικο φρούτο;
Φραουλα δαγκωτο!!! ειδικα στις εγκυμοσυνες μου τις ετρωγα σκετες, με ζαχαρη, εκανα γλυκα, λικερ, σε ταρτα...οκ...καταλαβατε!

7. Ποια μυρωδιά σου θυμίζει άνοιξη;
Αχ...δυο μυρωδιες. Η πρωτη και αγαπημενη γιατι κυριως μου θυμιζει Πασχα ειναι το αρωμα απο τα ανθισμενα εσπεριδοειδη! και ειμαι τυχερη που στη γειτονια μου στην Αθηνα ειναι γεματη απο τετοια δεντρακια.
Το δευτερο...οκ...του ουζου! ω ναι!!!! ουζακι, μεζεδακι, καλος καιρος κ θαλασσιτσα!

8. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βερνίκι νυχιών για αυτή την εποχή;
Δεν εχω καποιο συγκεκριμενο.

9. Ποιο είναι το αγαπημένο σου λουλούδι;
Φρεζες και γαρδενιες! αγαπω το αρωμα τους, την απλοτητα τους!

10. Τι συναισθήματα σε γεμίζει η άνοιξη;
 Χαρα, τρελα, λαχταρα να την "κανω"!

11. Την άνοιξη κάνεις κάτι που δεν κάνεις τους υπόλοιπους μήνες? Αν ναι, τι;
Νομιζω πιο πολλες βολτες. για την ακριβεια δεν καθομαι κ πολυ σπιτακι μου

12. Ποιο άρωμα βάζεις την άνοιξη;
Λαδακι Καρυδας του body shop! 

13. Πες μου κάτι που νιώθεις την επιθυμία να το αγοράσεις αμέσως μόλις μπει η Άνοιξη!
Ασπρα παπουτσια, μια ανοιξιατικη τσαντουλα κ κοσμηματακια!

14. Υπάρχει κάτι που σε αγχώνει με τον ερχομό της Άνοιξης?
τιποτα μα τιποτα απολυτως!

15. 3 λέξεις που δηλώνουν τα συναισθήματά σου για την άνοιξη!
Θαλασσα, Φιλοι, Βολτες

16. Πες ένα λόγο που δεν σ' αρέσει η άνοιξη.
χμμ....δε βρισκω κανενα

17. Αγαπημένο σου ανοιξιάτικο χρώμα.
Λαχανι, Κοραλλι και παντα μα παντα το λευκο με το τυρκουαζ!

18. Ποια χρώματα χρησιμοποιείς στο μακιγιάζ σου την άνοιξη;
 Παστελ ροζουλια κ μπεζουλια!!!!




1. Άνοιξη στο βουνό ή στη θάλασσα
Θαλασσα με τα 1000!!! εμ..Κρητικια γαρ!

2. Η μελωδία της Άνοιξης....
Αγαπημενα ελληνικα ροκακια!

3. Αγαπημένος μήνας της Άνοιξης. 
Μαιος!!!! εχει γεννεθλια κ ο καλος μου και ειναι κ ενα βημα τσακ απο το καλοκαιρι!




1.Αν η άνοιξη έπαιρνε μορφή, με τι θα έμοιαζε;
Με ενα τραπεζι γεματο φιλους, γελια κ χαρα!

2.Αν αφιέρωνες ένα τραγούδι για την άνοιξη ,ποιο θα ήταν αυτό;
Ενα απο τα αγαπημενα μου... το soundtrack απο το Amelie!!!

3.Αν μπορούσες να τη φωτογραφίσεις ,ποια εικόνα θα εμφανιζόταν στο φιλμ;
Την κορη μου να χαμογελαει μαζευοντας λουλουδια!!!




- Αν η Ανοιξη ηταν ενα φιλμ, ποιο θα ηταν αυτο;

- Αγαπημενο χομπυ για την Ανοιξη;

- Ανοιξιατικος καφες;;;; παγωμενος ή ζεστος;;; αρωμα;;;;



Όποιος θέλει παίζει, ξαναπαίζει ή απλά μας θυμίζει την σχετική του ανάρτηση!

- Ειρηνακι απο το LaCameraFelice

- Μαρια απο MyTripsOnBlog

- Lyrier απο το Biscoto

- Ευδοκια απο το Haveakookie

- Ελεαννα απο το Eleanna's Diary

- Nικη και Μαργαριτα απο το MommyWiki

- Μαρια απο το  Ιδεες για Διακοσμηση

- Ιωαννα απο το FindAWay

- Αριαδνη απο το Ariadne from Greece

- Aριαδνη απο το Only You


Φιλακια στα μαγουλακια!!!!
post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin